Chì sò i materiali di valvula cumunimenti utilizati

U materiale di e parti principali di a valvula deve prima cunsiderà e proprietà fisiche (temperatura, pressione) è proprietà chimiche (corrosività) di u mediu di travagliu.À u listessu tempu, hè ancu necessariu di cunnosce a limpezza di u mediu (s'ellu ci sò particeddi solidi).Inoltre, i regulamenti pertinenti è i requisiti di i dipartimenti statali è di l'utilizatori sò ancu riferiti.
nutizie 3
Parechje tippi di materiali ponu risponde à e esigenze di serviziu di valvole in diverse cundizioni di travagliu.Tuttavia, a vita di serviziu più ecunomica è u megliu rendimentu di a valvula pò esse ottenuta da una selezzione curretta è raghjone di materiali di valvula.
Materiale cumuni di u corpu di a valvula
1. Valve di ghisa grisa sò largamente usate in parechji campi di l'industria per via di u so prezzu bassu è u largu scopu di applicazione.Sò generalmente usati in u casu di l'acqua, u vapore, l'oliu è u gasu cum'è u mediu, è sò largamente usati in l'industria chimica, stampa è tintura, oliu, tessili è parechji altri prudutti industriali chì anu pocu o nimu impattu nantu à a contaminazione di ferru.
Hè applicabile à valvule à bassa pressione cù una temperatura di travagliu di - 15 ~ 200 ℃ è una pressione nominale di PN ≤ 1.6MPa.
stampa
2. U ferru malleable core neru hè applicabile à valvule di pressione media è bassa cù temperatura di travagliu trà - 15 ~ 300 ℃ è pressione nominali PN ≤ 2.5MPa.
I media applicabili sò acqua, acqua di mare, gas, ammonia, etc.
3. Nodular cast Iron Nodular cast iron hè un tipu di ghisa, chì hè un tipu di ghisa.U grafite flake in ghisa grisa hè rimpiazzatu da u grafite nodular o grafite globulare.U cambiamentu di a struttura interna di stu metallu rende e so proprietà meccaniche megliu cà u ghisa grisgiu ordinariu, è ùn dannu micca altre pruprietà.Per quessa, i valvuli fatti di ferru duttile anu una pressione di serviziu più altu ch'è quelli fatti di ferru grisgiu.Hè applicabile à valvule di pressione media è bassa cù una temperatura di travagliu di - 30 ~ 350 ℃ è una pressione nominale di PN ≤ 4.0MPa.
U mediu applicabile hè acqua, acqua di mare, vapore, aria, gas, oliu, etc.
4. L'azzaru di carbone (WCA, WCB, WCC) hà sviluppatu inizialmente l'acciaio in ghisa per risponde à i bisogni di produzzione di quelli chì oltre a capacità di valvole di ghisa è valvole di bronzu.Tuttavia, per via di a bona prestazione di serviziu di valvule d'acciaio di carbonu è a so forte resistenza à i stress causati da l'espansione termale, a carica d'impattu è a deformazione di a pipeline, u so scopu d'usu hè allargatu, di solitu includendu e cundizioni di travagliu di valvole di ghisa è valvole di bronzu.
Hè appiecabile à e valvole di pressione media è alta cù una temperatura operativa di - 29 ~ 425 ℃.A temperatura di 16Mn è 30Mn hè trà - 40 ~ 400 ℃, chì hè spessu usatu per rimpiazzà ASTM A105.U mediu applicabile hè u vapore saturatu è u vapore superheated.Prodotti petroliferi à alta è bassa temperatura, gasu licu, aria compressa, acqua, gas naturale, etc.
5. Low temperature carbon steel (LCB) Low temperature carbon steel and low nickel alloy steel pò ièssiri usatu in a gamma di temperatura sottu à zero, ma ùn pò esse allargatu à l'area criogénica.Valve di sti materiali sò adattati per i seguenti media, cum'è l'acqua di mare, diossidu di carbonu, acetilene, propilenu è etilene.
Hè appiecabile à valvule à bassa temperatura cù una temperatura di funziunamentu trà - 46 ~ 345 ℃.
6. I vàlvuli fatti di l'acciaio in lega bassa (WC6, WC9) è l'acciaio in lega bassa (cum'è l'azzaru di molibdenu di carbonu è l'acciaio di molibdenu di cromu) ponu esse aduprati per parechji medii di travagliu, cumpresi steam saturated and superheated, oliu friddu è caldu, gas naturale. è aria.A temperatura di funziunamentu di a valvula d'acciaio di carbone pò esse 500 ℃, è quella di a valvola d'acciaio in lega bassa pò esse sopra à 600 ℃.À alta temperatura, e proprietà meccaniche di l'acciaio in lega bassa sò più altu ch'è di l'azzaru di carbone.
Valve d'alta temperatura è di pressione alta applicabile à medii non corrosivi cù una temperatura di funziunamentu trà - 29 ~ 595 ℃;C5 è C12 sò applicabili à valvule d'alta temperatura è d'alta pressione per i media corrosivi cù una temperatura operativa trà - 29 è 650 ℃.
7. Austenitic stainless steels Austenitic stainless steels cuntene circa 18% cromu è 8% nickel.L'acciaio inossidabile austeniticu 18-8 hè spessu usatu cum'è corpu di valvola è materiale di bonet in alta è bassa temperatura è forti cundizioni di corrosione.L'aghjunzione di molibdenu à a matrice di l'acciaio inox 18-8 è u cuntenutu ligeramente crescente di nichel aumenteranu sustancialmente a so resistenza à a corrosione.I valvuli fatti di stu azzaru ponu esse largamente usati in l'industria chimica, cum'è a trasmissione di l'acidu acìticu, l'acidu nitricu, l'alkali, u bleach, l'alimentariu, u sucu di frutta, l'acidu carbonicu, u liquidu di tanning è parechji altri prudutti chimichi.
Per applicà à l'altu intervallu di temperatura è ancu cambià a cumpusizioni di materiale, u niobium hè aghjuntu à l'acciaio inox, chì hè cunnisciutu com'è 18-10-Nb.A temperatura pò esse 800 ℃.
L'acciaio inossidabile austeniticu hè di solitu utilizatu à temperature assai bassu è ùn diventeranu micca fragili, perchè e valvole di stu materiale (cum'è 18-8 è 18-10-3Mo) sò assai adattati per travaglià à bassa temperatura.Per esempiu, trasporta gasu liquidu, cum'è gas naturale, biogas, ossigenu è nitrogenu.
Hè applicabile à e valvole cù un mediu corrosiu cù una temperatura operativa trà - 196 ~ 600 ℃.L'acciaio inossidabile austeniticu hè ancu un materiale ideale per a valvula di bassa temperatura.
stampa
8. Plastica è ceramica sò tramindui materiali non metallichi.A più grande caratteristica di e valvole di materiale non metallicu hè a so forte resistenza à a corrosione, è ancu avè i vantaghji chì i valvuli di materiale metallicu ùn ponu micca avè.Hè generalmente applicabile à i media corrosivi cù a pressione nominale PN ≤ 1.6MPa è a temperatura di travagliu micca più di 60 ℃, è a VALVULA A BALL SINGLE UNION non tossica sò ancu applicabili à l'industria di l'approvvigionamentu d'acqua.U materiale di e parti principali di a valvula deve prima cunsiderà e proprietà fisiche (temperatura, pressione) è proprietà chimiche (corrosività) di u mediu di travagliu.À u listessu tempu, hè ancu necessariu di cunnosce a limpezza di u mediu (s'ellu ci sò particeddi solidi).Inoltre, i regulamenti pertinenti è i requisiti di i dipartimenti statali è di l'utilizatori sò ancu riferiti.
Parechje tippi di materiali ponu risponde à e esigenze di serviziu di valvole in diverse cundizioni di travagliu.Tuttavia, a vita di serviziu più ecunomica è u megliu rendimentu di a valvula pò esse ottenuta da una selezzione curretta è raghjone di materiali di valvula.


Tempu di Postu: Feb-28-2023