Ùn hè micca una semplice valvola di bola di plastica

I valvule di sfera sò spessu chjamati valvule aperti è chjusi, ma sapete veramente?Hà l'effettu di rotazione di 90 gradi.Un corpu di plug hè una sfera cù un pirtusu circulari o canali attraversu u so assi.In u nostru paese, i valvuli di sfera sò largamente usati in a raffinazione di petroliu, pipeline longa distanza, industria chimica, fabricazione di carta, farmaceutica, conservazione di l'acqua, energia elettrica, municipale, siderurgia è altre industrie, occupanu una pusizione impurtante in l'ecunumia naziunale.Stu cartulare principarmenti introduces qualchi funziunalità di valves balla plastica è i punti principali di stallazione è custruzzione.

Prestazione basica
Valvula di sfera plastica hè principarmenti usatu pi cut off o culligamentu u mediu in u pipeline, forma spiciali pò ièssiri usatu pi rigulamentu fluidu è cuntrollu.In cunfrontu cù altre valvule, a valvula di sfera hà e caratteristiche di struttura simplice, pocu voluminu, pesu ligeru, menu cunsumu di materiale, dimensione di installazione chjuca, cambiu veloce, rotazione reciproca di 90 °, torque di guida è cusì.Havi boni caratteristiche di cuntrollu di fluidu è prestazioni di sigillatura.

Nta l'ultimi anni, secondu e esigenze di anti-corrosione è acidu è alkali in diverse industrii, una varietà di valvole plastiche sò state sviluppate cù un rendimentu eccellente.Valvula di sfera UPVC cum'è un esempiu, paragunatu cù a valvola di sfera di metallu, u corpu di a valvula pesu ligeru, forte resistenza à a corrosione, aspettu compactu, pesu ligeru, facilità d'installazione, forte resistenza à a corrosione, larga gamma di applicazioni, salute materiale non tossica, usura. resistente, faciule da disassemble, faciule d'utilizà è mantene.In più di u materiale plasticu UPVC, valve sfera plastica hà dinù FRPP, PVDF, PPH, CPVC, etc., a so forma struttura hè principarmenti socket, flange spirale, etc A nostra cumpagnia hà una varietà di forme è specificazioni di valves à sceglie.

Installa è aduprà
Punti di custruzzione è di stallazione: 1. A pusizione di stallazione di l'impurtazione è l'esportazione, l'altitudine, a direzzione deve risponde à i bisogni di u disignu, a cunnessione hè ferma, stretta.2. Maniglia di ogni tipu di valves manuale stallati nantu à i tubi insulation ùn deve esse downward.3. Installa i gaskets trà i flange di valve è i flange di pipa in cunfurmità cù i bisogni di u disignu di piping.Quattru.Prima di l'installazione di a valvula, deve esse realizatu una ispezione visuale per cunfirmà chì a valvula hè stata pruvata à pressione da u fabricatore.

Valvula a sfera plastica cum'è una valvola a sfera integrale, puntu di fuga menu, alta forza, culligamentu di a stallazione di valvola di sfera è disassemblamentu convenientu.Installazione è usu di valvola di sfera: quandu a flange à e duie estremità hè cunnessa cù u tubu, i bulloni deve esse stretti uniformemente per prevene a deformazione di a flange è a fuga.Gira u manicu in u sensu orariu per chjude, altrimenti apre.Valvula di bola ordinariu pò esse usata solu per cutà è passà u flussu, micca per a regulazione di u flussu.I liquidi chì cuntenenu particeddi duri tendenu à graffià a superficia di a bola.Quì, avemu bisognu di spiegà perchè e valvule di bola normale ùn sò micca adattati per a regulazione di u flussu, perchè se a valvula hè parzialmente aperta per longu periodi di tempu, a vita di a valvula serà ridutta.I mutivi sò i seguenti: 1. Seals Valve pò esse dannatu.U ballu serà danatu;3. L'ajustamentu di u flussu ùn hè micca precisu.Se a pipa hè una pipa d'alta temperatura, hè faciule per causà eccentricità


Tempu di Postu: Jul-05-2021