Sviluppu di valvole di plastica

Valvula plastica hè un tipu di valvula largamente usata, hà i vantaghji di a resistenza à a corrosione, u pesu ligeru, a resistenza à l'usura, etc. Hè largamente utilizatu in a chimica, petrochimica, a prutezzione ambientale è altre industrii.U seguitu hè a storia di u sviluppu di valves plastica.

In l'anni 1950, cù u rapidu sviluppu di l'industria chimica, a dumanda di valvule cresce gradualmente.À questu tempu, i materiali plastichi sò stati largamente utilizati in u campu industriale, cusì certi ingegneri cuminciaru à studià cumu applicà i materiali plastichi in a fabricazione di valvole.I primi valvole di plastica sò stati fabbricati principarmenti cù materiale di cloruru di polivinile (PVC), chì hà una bona resistenza à a corrosione, ma e so proprietà meccaniche sò poveri è adattati solu per l'ambiente di travagliu di bassa pressione è di temperatura bassa.

xzcwea

In l'anni 1960, cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia di plastica, u polipropilene (PP), u politetrafluoroetilene (PTFE) è altri materiali sò stati utilizati in a fabricazione di valvule plastiche.Questi materiali anu megliu proprietà meccaniche è resistenza à a corrosione, è ponu adattà à una gamma più larga di ambienti di travagliu.

In l'anni 1970, cù a maturità di a tecnulugia di valvula plastica, una varietà di novi valvuli plastichi sò stati introdotti, cum'è valvuli di fluoru di polyvinyl (PVDF), valves d'acciaio di vetru, etc. adattà à un ambiente di travagliu più esigenti.

À l'iniziu di u 21u seculu, cù a cuscenza crescente di a prutezzione di l'ambiente, i requisiti per i valvuli sò sempre più alti.À questu tempu, alcuni novi materiali plastichi sò stati utilizati in a fabricazione di valvule, cum'è polyetherketone (PEEK), polyimide (PI) è altri materiali plastichi d'altu rendiment.Questi materiali anu megliu proprietà meccaniche è resistenza à a corrosione, è ponu scuntrà l'ambiente di travagliu più esigenti.

In cortu, cù u sviluppu di l'industria chimica è l'innuvazione cuntinuu di a tecnulugia di plastica, i valvuli di plastica anu sperimentatu u sviluppu di materiali plastichi d'altu rendiment da i primi materiali PVC à u presente, migliurà constantemente a so resistenza à a corrosione, e proprietà meccaniche è u scopu di applicazione, diventendu un equipamentu impurtante è indispensabile per l'industria chimica, petrochimica è di prutezzione ambientale.


Tempu di Postu: Mar-02-2023