Prublemi cumuni è precautions in u mantenimentu di valvule di plastica

1. U COMPACT BALL VALVE X9002 deve esse guardatu in una stanza secca è ventilata, è i dui estremità di u passaghju deve esse bluccatu.

2. Valves guardatu per un bellu pezzu deve esse verificatu regularmente per sguassà a terra è applicà l'oliu antirugginu nantu à a superficia di trasfurmazioni.

23 qa

3. Dopu à a stallazione, l'ispezioni regulare deve esse realizatu, l'articuli principali di l'ispezione:

(1) Condizione di usura di a superficia di sigillatura.
(2) Usura di filamenti trapezoidali di stem valve è valve stem nut.
(3) Sia chì l'imballu hè fora di data è invalidu, s'ellu hè dannatu, deve esse rimpiazzatu à tempu.
(4) Dopu chì a valvula hè stata rivisionata è assemblata, deve esse realizatu una prova di prestazione di sigillatura.

U travagliu di mantenimentu durante l'iniezione di grassu di valvola

U mantenimentu di a valvula prima è dopu à u prucessu di saldatura ghjoca un rolu impurtante in a produzzione è u funziunamentu di a valvula.U mantenimentu currettu, ordinatu è efficau prutege a valvula, rende a valvula funziona nurmale è allargà l'usu di a valvula.vita.U mantenimentu di a valvula pò esse simplice, ma ùn hè micca.Ci sò spessu trascurati aspetti di u travagliu.

1. Quandu a valvula hè injecting grassu, u prublema di a quantità di injezione di grassu hè spessu ignoratu.Dopu chì a pistola di grassu hè rifornita, l'operatore selezziunate a valvula è u modu di cunnessione di iniezione di grassu, è poi eseguisce l'operazione di iniezione di grassu.Ci hè duie situazioni: da una banda, a quantità di iniezione di grassu hè chjuca, è l'iniezione di grassu hè insufficiente, è a superficia di sigillatura porta più veloce per mancanza di lubricante.Per d 'altra banda, l'iniezione eccessiva di grassu provoca perdite.U mutivu hè chì ùn ci hè micca un calculu per e diverse capacità di sigillatura di valvula secondu a categuria di tipu di valvula.A capacità di sigillatura pò esse calculata basatu annantu à a dimensione è u tipu di a valvula, è dopu una quantità raghjone di grassu pò esse injected.

2. Quandu a valvula hè greased, u prublema di pressione hè spessu ignorata.Durante l'operazione di iniezione di grassu, a pressione di iniezione di grassu cambia regularmente in cime è valli.Se a pressione hè troppu bassu, u sigillo fuglia o falla, a pressione hè troppu alta, u portu d'iniezione di grassu hè bluccatu, u grassu in u sigillo hè induritu, o l'anellu di sigillatura hè chjusu cù a bola di a valvola è a piastra di valvola.In generale, quandu a pressione di l'iniezione di grassu hè troppu bassu, u grassu injected scorri soprattuttu in u fondu di a cavità di a valvula, chì generalmente si trova in petite valve di porta.Se a pressione di l'iniezione di grassu hè troppu alta, da una banda, verificate a bocca di iniezione di grassu, se u burcu di grassu hè bluccatu, rimpiazzà;da l'altra banda, se u grassu hè induritu, aduprate un fluidu di pulizia per ammorbidisce ripetutamente u grassu di sigillatura falluta è inject new grass per rimpiazzà..Inoltre, u tipu di sigillatura è u materiale di sigillatura affettanu ancu a pressione di iniezione di grassu.Diverse forme di sigillatura anu diverse pressioni di iniezione di grassu.In generale, a pressione di iniezione di grassu per i sigilli duri deve esse u sigellu più flexible.

3. Quandu a valvula hè greased, fate attenzione à u prublema di a valvula in a pusizione di u cambiamentu.A valvula di bola hè generalmente in a pusizione aperta durante u mantenimentu.In casi speciali, hè sceltu per esse chjusu per mantenimentu.L'altri valvuli ùn ponu esse trattati cum'è pusizioni aperti.A vàlvula di a porta deve esse chjusa durante u mantenimentu per assicurà chì u grassu riempia a groove di sigillatura longu l'anellu di sigillatura.S'ellu hè apertu, u grassu di sigillatura cascarà direttamente in u canali di flussu o in a cavità di a valvula, causendu rifiuti.

4. Quandu a valvula hè greased, u prublema di l'effettu di l'iniezione di grassu hè spessu ignoratu.Durante l'operazione di iniezione di grassu, a pressione, u voluminu di l'iniezione di grassu è a pusizione di u cambiamentu sò tutti normali.In ogni casu, per assicurà l'effettu di l'iniezione di grassu di valvola, hè qualchì volta necessariu di apre o chjude a valvola per verificà l'effettu di lubricazione per cunfirmà chì a superficia di a bola di valvola o di a porta hè uniformemente lubrificata.

5. Quandu injecting grassu, attenti à u prublema di drenaje corpu valvula è plug relief pressure.Dopu à a prova di pressione di a valvula, u gasu è l'umidità in a cavità di a valvula di a cavità sigillata aumentanu a pressione per via di l'aumentu di a temperatura ambientale.Quandu u grassu hè injectatu, a fossa è a pressione deve esse scaricata per facilità u prugressu lisu di l'iniezione di grassu.Dopu chì u grassu hè injected, l'aria è l'umidità in a cavità sigillata sò completamente rimpiazzati.Relieve a pressione di a cavità di a valvula in u tempu, chì guarantisci ancu a sicurità di a valvula.Dopu à l'iniezione di grassu, assicuratevi di stringhje u tappu di scarico è di pressione per prevene accidenti.

6. Quandu injecting grassu, attenti à u prublema di pruduzzioni uniformi grassu.Durante l'iniezione di grassu normale, l'outlet di grassu più vicinu à u portu di iniezione di grassu scaricarà prima, dopu à u puntu bassu, è dopu à u puntu più altu dopu l'ultimu, è dopu scaricate u grassu successivamente.Se ùn seguita micca e regule o ùn pruduce micca grassu, prova chì ci hè un bloccu, è sbulicà in u tempu.

7. Quandu injecting grassu, osservate ancu u prublema di flussu di u diametru di a valvula è u sediu di l'anellu di sigillatura.Per esempiu, per valvule di bola, se ci hè una interferenza di pusizioni aperta, u limitatore di pusizioni aperta pò esse aghjustatu in l'internu per cunfirmà chì u diametru hè drittu è chjusu.Per aghjustà a pusizione di limitu, ùn deve micca solu perseguite a pusizione di apertura o di chjude, ma deve cunsiderà a pusizione generale.Se a pusizioni d'apertura hè flush è a pusizioni di chjusu ùn hè micca in u locu, a valvula ùn chjude micca strettu.In u listessu modu, se l'ajustamentu hè in u locu, l'ajustamentu currispundente di a pusizione aperta deve esse cunsideratu ancu.Assicurà u viaghju angulu ghjustu di a valvula.

8. Dopu à l'iniezione di grassu, u portu di iniezione di grassu deve esse sigillatu.Evite l'entrata di impurità o l'ossidazione di lipidi à u portu di iniezione di grassu.U grassu anti-rugginu deve esse appiicatu à a copertina per evità a ruggine.So chì si pò esse appiicata in u prossimu funziunamentu.

9.Nine, quandu injecting grassu, hè ancu necessariu di cunsiderà u trattamentu specificu di prublemi specifichi in u trasportu sequenziale di i prudutti di l'oliu in u futuru.In vista di e diverse qualità di diesel è gasoline, deve esse cunsideratu a capacità di scour è di descomposizione di gasoline.In u futuru funziunamentu di a valvula, quandu si scontru cù operazioni di segmentu di benzina, rinfriscà u grassu in u tempu per prevene l'usura.

10. Quandu injecting grassu, ùn ignurà l'iniezione di grassu nantu à a valvula stem.Ci hè una manica sliding o imballaggio nantu à l'arbulu di a valvula, chì deve ancu esse tenutu lubricatu per riduce a resistenza di attritu durante l'operazione.Se a lubrificazione ùn pò esse assicurata, u torque aumenterà durante l'operazione elettrica è i pezzi di usura seranu laboriosi durante l'operazione manuale.

11. Certi valvuli di bola sò marcati cù frecce nantu à u corpu di a valvula.Sè ùn ci hè micca scrittura inglese FIOW, hè a direzzione di l 'azzione di u sealing sealing, chì ùn hè micca usatu comu un riferimentu per a direzzione flussu di u mediu, è a direzzione di u valve self-discharge hè oppostu.Normalmente, una valvola a sfera sigillata a doppia sede hà una direzzione di flussu bidirezionale.

12. Quandu mantene a valvula, fate attente à l'ingressu di l'acqua in a testa elettrica è u so mecanismu di trasmissione.In particulare a pioggia chì si infila durante a staghjoni di a pioggia.Unu hè di rust u mecanismu di trasmissione o a manica di l'arbulu di trasmissione, è l'altru hè di congelate in l'invernu.Causà u torque per esse troppu grande quandu a valvula elettrica hè operata, è i danni à e parti di trasmissione pruvucarà u mutore per esse scaricatu o a prutezzione * torque serà tripped è l'operazione elettrica ùn pò esse realizata.I pezzi di trasmissione sò danati, è l'operazione manuale ùn pò esse realizatu.Dopu chì a prutezzione * torque hè attivata, l'operazione manuale ùn pò ancu esse cambiata.L'operazione forzata danneghjerà e parti di lega interna.


Tempu di post: 18-Jan-2022