E caratteristiche di e valvole di plastica

U membru di apertura è chjusu (palla) hè guidatu da u troncu di a valvula è gira intornu à l'assi di u troncu di a valvula.Principalmente utilizatu per cutà o cunnette u mediu in u pipeline, pò ancu esse usatu per a regulazione è u cuntrollu di u fluidu, stu tipu di valvula in u pipeline in generale deve esse stallatu horizontalmente.

Caratteristiche di a valvula di sfera di plastica:

(1) Alta pressione di travagliu: a pressione di travagliu di vari materiali à a temperatura normale pò ghjunghje à 1.0Mpa.

(2) temperatura di usu largu: l'usu di a temperatura PVDF hè -20 ℃ ~ + 120 ℃;A temperatura operativa di RPP hè -20 ℃ ~ + 95 ℃;A temperatura di u funziunamentu di UPVC hè -50 ℃ ~ + 95 ℃.

(3) bona resistenza à l'impattu: RPP, UPVC, PVDF, CPVC anu una alta resistenza meccanica è resistenza à l'impattu.

(4) a resistenza di flussu di liquidu hè chjuca: u muru internu di u produttu hè liscia, u coefficient di attritu hè chjucu, l'efficienza di u trasportu hè alta.

(5) eccellenti prestazioni chimiche: stu pruduttu ùn hè micca tossicu, senza gustu, resistenza à l'acidu è alkali, resistenza à a corrosione, larga gamma d'usu.PPR hè principarmenti utilizatu per l'alimentariu, a bevanda, l'acqua di u rubinettu,

L'acqua pura è l'altri pipeline di liquidu è l'equipaggiu cù esigenze sanitarie, ponu ancu esse aduprati per i pipelines liquidi è l'equipaggiu cù pocu corrosione;

RPP, UPVC, PVDF, CPVC sò principarmenti usati per u flussu di liquidu (gas) di l'acidu forte, l'alkali forte è l'acidu mistu cù un forte corrosivu.

(6) facilità d'installazione, bona sigillatura: u pruduttu hè di qualità ligera, l'usu di ligame o saldatura, raccordi di tubi cumpleti, custruzzione faciule, bon sigillatu, intensità di travagliu bassu.

A vàlvula di sfera di plastica stessu hè e caratteristiche principali di a struttura compatta, sigillatura affidabile, struttura simplice, mantenimentu còmuda, superficia di sigillatura è sferica spessu in u statu chjusu, ùn sia micca facilmente erosione media, operazione faciule è mantenimentu, applicabile à l'acqua, solventi, acidi. è u gasu, cum'è u mediu di travagliu generale, ma hè ancu adattatu per e cundizioni di travagliu di i media, cum'è l'ossigenu, perossu di l'idrogenu, metanu è etilene, hè largamente utilizatu in diverse industrii.U corpu di a valvula di bola pò esse integrale o cumminata.


Tempu di Postu: Jul-05-2021