Chì sò i trè materiali plastichi cumunimenti usati

Assicuratevi di dì trè, deve esse: PPR, PVC, PE

1. I tubi di plastica cumunimenti usati sò: PPR (polipropilene), PVC (clorur di polivinile), PB (polibutene), PE-RT (polietilene resistente à u calore), PE (polietilene) \HDPE (polietilene rinfurzatu d'alta densità) etilene), ecc.

Siconda, a dimensione di i tubi di plastica hè generalmente spressione in termini di diametru esternu.Cum'è u tubu PPR: De63

3. A vita di serviziu diVALVE A SFERA MF X9011hè determinatu secondu GB / T18252-2000 "Sistema di tubi di plastica - Determinazione di forza idrostatica à longu andà di tubi termoplastici per estrapolazione".Questu hè un metudu di estrapolazione statistica è predichendu e proprietà di forza à longu andà di materiali o articuli termoplastici da i risultati di e teste di forza idrostatica di i tubi.* A maiò parte di quelli sopra aduprate stu metudu per calculà, sottu a cundizione di temperatura di 20 ℃, a pipa plastica hà generalmente una vita di 50 anni.

Quartu, l'attrezzatura di formatura per i tubi di plastica hè una macchina di stampatura à iniezione, chì hè modellata in tubi da a macchina di stampaggio a iniezione.

materiali

5. Ci sò generalmente duie manere di cunnette i tubi di plastica: hot melt è cola.

6. I normi per i tubi di plastica includenu principalmente:

1. PPR (polipropilene): GB/T18742.1, GB/T18742.2, GB/T18742.3

2. PVC (clorur di polivinile): GB/T10002.1-2006, GB/T10002.2-2003

3. PE (polietilene): GB15558, GB / T13663

4. HDPE (Enhanced High Density Polyethylene): GB / T19472.2-2004

I tubi di plastica includenu principalmente PPR (polipropilene), PVC (clorur di polivinile), PB (polibutene), PE-RT (polietilene resistente à u calore), PE (polietilene), HDPE (polietilene d'alta densità rinfurzata), etc. polypropylene (PP), polyvinyl chloride (PVC), polyethylene (PE) è altri polimeri.

Pipa plastica hè un termini generale per i pipi fatti di materiali plastichi.I tubi di plastica anu e caratteristiche di pesu ligeru, sanità è sicurezza, resistenza à u flussu d'acqua petite, risparmiu d'energia, risparmiu di metalli, migliurà di l'ambiente di vita, longa vita di serviziu, sicurezza è cunvenzione, etc., è sò favuriti da a cumunità di l'ingegneria di pipeline.In l'ultimi 10 anni, guidati da u sviluppu macroeconomicu di u mo paese, i tubi di plastica di u mo paese anu sperimentatu un rapidu sviluppu sottu u sfondate di u grande sviluppu di i materiali di costruzione chimichi.In u 2010, a pruduzzione naziunale di tubi di plastica superava 8 milioni di tunnillati, di quali Guangdong, Zhejiang è Shandong cuntavanu 42% di a pruduzzioni.I tubi di plastica anu assai vantaghji nantu à i tubi di metalli tradiziunali è i tubi di cimentu in parechji campi, per quessa sò stati largamente usati in parechji spazii.


Tempu di post: 24-Jan-2022