Prublemi cumuni è precautions in u mantenimentu di valvule di plastica

Mantenimentu di a valvula ogni ghjornu

1. A vàlvula deve esse guardata in una stanza secca è ventilata, è i dui estremità di u passaghju deve esse bluccatu.

2. Valve chì sò stati guardati per un bellu pezzu deve esse verificatu regularmente, a terra deve esse eliminata, è l'oliu anti-ruggini deve esse appiicatu à a superficia di trasfurmazioni.

3. Dopu à a stallazione, inspezioni regulare deve esse realizatu.I punti principali di l'ispezione:

(1) L'usura di a superficia di sigillatura.

(2) L'usura di u filu trapezoidale di u troncu è a noce di u troncu.

(3) Sia chì l'imballu hè obsoletu è invalidu, se dannatu, deve esse rimpiazzatu à tempu.

(4) Dopu à l'UNIONE SINGULAVALVULA A SFERA X9201-TGRIGIA hè rivisionata è assemblata, a prova di prestazione di sigillatura deve esse realizata.

valvole

U travagliu di mantenimentu durante l'iniezione di grassu di valvola

U travagliu di mantenimentu di a vàlvula prima di saldatura è dopu avè messu in produzzione ghjoca un rolu vitale in a produzzione è u funziunamentu di a vàlvula.U mantenimentu currettu, ordinatu è efficace prutege a valvula, rende a valvula funziona nurmale è prolonga a vita di serviziu di a valvula.vita.U travagliu di mantenimentu di a valvula pò esse simplice, ma ùn hè micca.Ci sò spessu trascurati aspetti di u travagliu.

1. Quandu injecting grassu in a valvula, a quantità di injection grassu hè spessu ignorata.Dopu chì a pistola di iniezione di grassu hè rifornita, l'operatore selezziunate a valvula è u metudu di cunnessione di l'iniezione di grassu, è poi eseguisce l'operazione di iniezione di grassu.Ci hè duie situazioni: da una banda, a quantità di iniezione di grassu hè chjuca è l'iniezione di grassu hè insufficiente, è a superficia di sigillatura porta rapidamente per a mancanza di lubricante.Per d 'altra banda, l'iniezione eccessiva di grassu si traduce in rifiuti.U mutivu hè chì ùn ci hè micca un calculu per e diverse capacità di sigillatura di valvula secondu a categuria di tipu di valvula.A capacità di sigillatura pò esse calculata secondu a dimensione è u tipu di a valvula, è dopu una quantità raghjone di grassu pò esse injected.

2. Quandu a valvula hè greased, u prublema di pressione hè spessu ignorata.Durante l'operazione di iniezione di grassu, a pressione di iniezione di grassu cambia regularmente cù cime è valli.A prissioni hè troppu bassu, u sigillo fuglia o fiasca, a pressione hè troppu alta, u portu di iniezione di grassu hè bluccatu, u grassu internu di sigillatura hè indurita, o l'anellu di sigillatura hè chjusu cù a bola di a valvola è a piastra di valvola.Di solitu, quandu a pressione di l'iniezione di grassu hè troppu bassu, u grassu injected scorri soprattuttu in u fondu di a cavità di a valvula, chì di solitu si trova in petite valve di porta.Se a pressione di l'iniezione di grassu hè troppu alta, da una banda, verificate a bocca di iniezione di grassu, è rimpiazzà si u burcu di grassu hè bluccatu..Inoltre, u tipu di sigillatura è u materiale di sigillatura affettanu ancu a pressione di iniezione di grassu.Diverse forme di sigillatura anu diverse pressioni di iniezione di grassu.In generale, a pressione d'iniezione di grassu di u sigellu duru deve esse u megliu sigillo molle.

3. Quandu injecting grassu in a valvula, attenti à u prublema chì a valvula hè in a pusizioni switch.A vàlvula di bola hè generalmente in a pusizione aperta durante u mantenimentu, è in casi speciali, hè sceltu per esse chjusu per mantenimentu.L'altri valvule ùn ponu esse cunsiderate cum'è pusizioni aperta.A vàlvula di a porta deve esse chjusa durante u mantenimentu per assicurà chì u grassu riempia a groove di sigillatura longu l'anellu di sigillatura.S'ellu hè apertu, u grassu di sigillatura cascarà direttamente in u canali di flussu o in a cavità di a valvula, causendu rifiuti.

Quartu, quandu a valvula hè grassa, l'effettu di l'iniezione di grassu hè spessu ignoratu.Durante l'operazione di iniezione di grassu, a pressione, u voluminu di l'iniezione di grassu è a pusizione di u cambiamentu sò tutti normali.Tuttavia, per assicurà l'effettu di l'iniezione di grassu di a valvula, hè qualchì volta necessariu di apre o chjude a valvola, verificate l'effettu di lubricazione, è cunfirmà chì a superficia di a bola di valvola o di a piastra di a porta hè uniformemente lubrificata.

5. Quandu injecting grassu, attenti à u prublema di drenaje corpu valvula è filu pluging relief pressure.Dopu à a prova di pressa di a valvula, u gasu è l'acqua in a cavità di a valvula di a cavità di sigillatura seranu stimulati per via di l'aumentu di a temperatura ambientale.Quandu u grassu hè injected, hè necessariu di scaricamentu di l'acqua di l'acqua è liberà a pressione, in modu di facilità u prugressu lisu di l'iniezione di grassu.L'aria è l'umidità in a cavità sigillata sò completamente rimpiazzati dopu l'iniezione di grassu.A pressione di a cavità di a valvula hè liberata in u tempu, chì assicura ancu a sicurità di a valvula.Dopu à l'iniezione di grassu, assicuratevi di strincà i tappi di scarico è di pressione per prevene accidenti.

6. Quandu injecting grassu, attenti à u prublema di grassu uniforme.Durante l'iniezione di grassu normale, u foru di scaricamentu di grassu più vicinu à u portu di iniezione di grassu scaricarà grassu prima, dopu à u puntu bassu, è infine à u puntu altu, è u grassu serà scaricatu unu per unu.Se ùn seguita micca e regule o ùn ci hè micca grassu, prova chì ci hè un bloccu, è deve esse pulita in u tempu.

7. Quandu injecting grassu, osservate ancu chì u diametru di a valvula hè flush with the sealing ring seat.Per esempiu, per una valvula di bola, se ci hè interferenza in a pusizione di apertura, aghjustate u limitatore di a pusizione di apertura in l'internu per cunfirmà chì u diametru hè drittu è poi chjude.L'aghjustà u limitu ùn deve micca solu perseguite a pusizione di apertura o di chjude, ma cunzidira l'inseme.Se a pusizioni d'apertura hè flush è a pusizioni di chjusu ùn hè micca in u locu, a valvula ùn chjude micca strettu.In u listessu modu, se l'ajustamentu di a pusizione chjusa hè in u locu, l'ajustamentu currispundente di a pusizione aperta deve ancu esse cunsideratu.Assicuratevi chì a valvula hà un angulu ghjustu di viaghju.

8. Dopu à l'iniezione di grassu, assicuratevi di sigillà u portu d'iniezione di grassu.Per evitari l'entrata di impurità, o l'ossidazione di lipidi à u portu di iniezione di grassu, a tappa deve esse rivestita cù grassu anti-ruggine per evità a ruggine.per a prossima operazione.

9. Quandu injecting grassu, cunzidirazioni deve ancu esse datu à u trattamentu specifichi di prublemi specifichi in u trasportu sequenziale di i prudutti di l'oliu in u futuru.In vista di e diverse qualità di gasoline è gasoline, deve esse cunsideratu a capacità di scorrimentu è di disintegrazione di gasoline.In u futuru funziunamentu di valvula, quandu si scontra l'operazioni di a seccione di gasoline, u grassu deve esse rimbursatu in tempu per impediscenu l'usura.

10. Quandu injecting grassu, ùn ignurà l'iniezione di grassu à a valvula stem.Ci sò sliding bushings o packings nantu à l'arburettu di a valvula, chì deve ancu esse tenutu lubricatu per riduce a resistenza di attritu durante l'operazione.Se a lubrificazione ùn pò esse assicurata, u torque aumenterà i pezzi di usu durante u funziunamentu elettricu, è u cambiamentu serà laboriosu durante l'operazione manuale.

11. Certi valvuli di bola sò marcati cù frecce.S'ellu ùn ci hè micca una scrittura inglese FIOW, hè a direzzione di l'azzione di u sediu di sigillatura, micca cum'è un riferimentu per a direzzione di u flussu di u mediu, è a direzzione di a valvula self-leakage hè opposta.Di genere, i valvole a sfera doppia sedia anu un flussu bidirezionale.

12. Quandu mantene a vàlvula, fate ancu attenzione à u prublema di l'influssu di l'acqua in a testa elettrica è u so mecanismu di trasmissione.In particulare a pioggia chì si infila durante a staghjoni di a pioggia.Unu hè di rust u mecanismu di trasmissione o a manica di trasmissione, è l'altru hè di congelate in l'invernu.Quandu a valvula elettrica hè operata, u torque hè troppu grande, è u dannu à e parti di trasmissione farà u mutore senza carica o u viaghju di prutezzione massima di torque, è l'operazione elettrica ùn pò esse realizata.I pezzi di trasmissione sò danati, è l'operazione manuale ùn pò esse realizatu.Dopu à l'azzione di prutezzione di torque altu, u funziunamentu manuali hè ancu incapaci à cambià, cum'è u funziunamentu furzatu, dannu a parti di lega interna.

In riassuntu, u mantenimentu di a valvula hè veramente trattatu cù una attitudine scientifica, perchè u travagliu di mantenimentu di a valvula pò ottene u so effettu dovutu è u scopu di l'applicazione.


Tempu di Postu: 26-Jan-2022