6 caratteristiche di valvule di sfera di plastica chì ùn cunnosci micca

A parte di apertura è di chjusu (sfera) hè guidata da u gambu di a valvula è gira intornu à l'assi di a vàlvula.Hè principarmenti usatu per cut off o cunnette u mediu in u pipeline, è pò ancu esse usatu per l'ajustamentu è u cuntrollu di u fluidu.Stu tipu di valvula deve esse generalmente installata horizontalmente in u pipeline.

Caratteristiche di plasticavalvola a sfera compatta:

(1) Alta pressione di travagliu: a pressione di travagliu di vari materiali pò ghjunghje à 1.0Mpa à a temperatura di l'ambienti.
nutizie
(2) Temperatura di funziunamentu larga: a temperatura di u funziunamentu di PVDF hè -20 ℃ ~ + 120 ℃;A temperatura di u funziunamentu RPP hè -20 ℃ ~ + 95 ℃;A temperatura operativa UPVC hè -50 ℃ ~ + 95 ℃.

(3) Bona resistenza à l'impattu: RPP, UPVC, PVDF, CPVC anu una alta forza meccanica è resistenza à l'impattu.

(4) Bassa resistenza à u flussu di liquidu: liscia muru internu di u pruduttu, coefficient di friczione chjucu, è alta efficienza di trasportu.

(5) Eccellenti proprietà chimiche: Stu pruduttu ùn hè micca tossicu, inodore, resistente à l'acidu è à l'alkali, resistente à a corrosione, è hà una larga gamma di applicazioni.PPR hè principalmente utilizatu per l'alimentariu, e bevande, l'acqua di u rubinettu,

L'acqua pura è l'altri tubi liquidi è l'equipaggiu cù esigenze sanitarie ponu ancu esse aduprati per i tubi di liquidu è l'equipaggiu cù pocu corrosività;

RPP, UPVC, PVDF, CPVC sò principarmenti usati per a circulazione di liquidu (gas) cù acidi corrosivi forti, alkali forti è acidi mischiati.
nutizie-2
(6) Installazione còmuda è bona ermeticità: stu pruduttu hè ligeru in pesu, ligatu o saldatu, raccordi di tubi cumpleti, custruzzione simplice, bona ermeticità è bassa intensità di travagliu.

E caratteristiche principali di a vàlvula di sfera plastica sò a so struttura compatta, a sigillatura affidabile, a struttura simplice è u mantenimentu còmuda.A superficia di sigillatura è a superficia sferica sò spessu chjusi, micca fàciule per esse erode da u mediu, è faciule d'operare è mantene.Hè adattatu per acqua, solventi, acidi è gas naturale.U mediu di travagliu hè ancu adattatu per u mediu cù cundizioni di travagliu duru, cum'è l'ossigenu, perossu di l'idrogenu, metanu è etilene, etc., chì sò largamente usati in diverse industrii.U corpu di a valvula di bola pò esse integrale o cumminata.


Tempu di post: Dec-20-2021